Poradna The Sims 4

Autor: | Vloženo: 14.10.2015 000 16:56 | Témata: Poradna The Sims 4

Proč to nejde?

Mám The sims už nějaký ten pátek a rozhodle jsem se že vyzkouším tu galerii kde můžu sdílet své výtvory nebo stahovat výtvory jiných hráčů ,jenže je tam jen moje galerie a moji simíci nevím jak zapnout tu velkou galerii.

předem děkuji za odpověď

  • 14. října 2015 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    když si ve hře otevřete Galerii, tak by tam měly být tři záložky - "Domů", "Komunita" a "Moje knihovna". Pod záložkou "Domů" naleznete novinky ve hře a oblíbené výtvory podle vydavatele hry. V záložce "Komunita" by měly být výtvory všech hráčů, kteří je zde sdílí a na levé straně máte na výběr filtry, kde si můžete nastavit, co chcete vyhledat. Záložka "Moje knihovna" Vám pak zobrazí, jaké výtvory máte již z galerie stažené ve Vaší hře.

    Do galerie se poté dostanete ještě přímo přes tento odkaz: http://www.thesims.com..., kde se přihlásíte pod svým Origin účtem a můžete si také procházet výtvory všech hráčů a stahovat je do Vaší hry. Naleznete zde dvě záložky - "Právě letí", kde jsou oblíbené a nejstahovanější výtvory a poté "Procházet", kde si můžete opět nastavit filtr dle vlastních preferencí a najít, co Vás zajímá.


    Přejeme Vám hezký den a užijte si hru

    Tým Plaaay.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne (1)
    • Anonym

      17. října 2015 - Anonym

      právě že ve hře když otevřu tu galerii tak tam je jen záložka moje knihovna


    • plaaay.cz

      17. října 2015 - Oficiální zástupce obchodu plaaay.cz

      Tyto tři záložky by měly být v Galerii vidět vždy, pokud je tedy ve hře nevidíte, bude nejjistější zeptat se ohledně tohoto problému přímo zákaznické podpory, která má na starosti jak Origin, tak i záležitosti týkající se her na Originu dostupných.

      Českou podporu naleznete na této stránce: http://help.ea.com/cz/

      Zde je potřeba přihlásit se údaji k Vašemu Origin účtu (vpravo nahoře), poté zvolte možnost "Pomoc s hrou", vyberte z nabídky hru, na kterou se chcete zeptat, na další stránce sjeďte úplně dolů a zde klikněte na "Kontaktujte nás". Vyberte platformu a poté téma, na které se chcete zeptat. Problém je třeba krátce popsat v 1-2 větách, více prostoru zde není, ale vůbec to nevadí, jelikož vše můžete dovysvětlit až přímo v komunikaci se zákaznickou podporou.

      Nakonec klikněte na "Další" a dostanete se na poslední stránku, kde se Vám zobrazí telefonní kontakt na podporu anebo můžete vybrat možnost "Zavolejte mi", uvést své telefonní číslo a oni Vám ze zákaznické podpory poté zavolají sami a rádi Vám poradí. Většinou volají obratem, závisí na aktuální vytíženosti.

      Tato možnost je dostupná od pondělí do pátku mezi 12:00-21:00, přes víkend je tento typ komunikace nahrazen emailem, kde můžete podrobně popsat Váš problém. S emailovou komunikací bohužel nemáme zkušenosti, takže nevíme, jak rychle zákaznická podpora na emaily reaguje.

      Věříme, že s pomocí zákaznické podpory Originu se Vám podaří veškeré záložky v Galerii nalézt.


      Přejeme Vám hezký víkend

      Tým Plaaay.cz


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.