Poradna The Sims 3

Autor: Ivana Pecnová | Vloženo: 20.02.2019 000 16:38 | Témata: Poradna The Sims 3

Ivana Pecnová

Ivana Pecnová

Chtěla jsem si zapnout hru sims 3 ale po všech aktualizací se mi tam objevuje .

Při spuštění došlo k chybě. Více naleznete v Chybovém hlašení (soubory log).

nic takovýho se mi v počítači vůbec nedaří najít .

Moc děkuji za připadnou radu co s tím.

  • 20. února 2019 - Odpověď partnera sekce Key 4 You

    Dobrý den,
    doporučili bychom Vám hru odinstalovat a znovu ji nainstalovat. V případě dalších problémů se nám ozvěte. Přejeme hodně štěstí a hezký den!

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Ivana Pecnová

      20. února 2019 - Ivana Pecnová

      To už jsem zkoušela několikrát . Hru mám originální CD. A tak jsem to před tím hrala i bez aktualizace tak to šlo hrát. jenže jsem si pořídila studenský život . šlo mě to tam instalovt ale v tý hře se mi to neobjevilo tak jsem to zkusila znova aktualizovat a stejně se mi to nepovedlo spustit .


    • Key 4 You

      20. února 2019 - Komentář partnera sekce Key 4 You

      Svou původní hru si tedy přidejte do služby Origin. Vemte CD z krabičky a zadejte ho dle tohoto návodu -
      Origin:
      Návod pro aktivaci (první 4 body platí, pokud program Origin a herní účet na něm nemáte)
      1. stáhněte program origin: https://www.origin.com...
      2. nainstalujte jej
      3. vytvořte si registraci
      4. potvrďte registraci na Vašem emailu
      5. přihlaste se
      6. v aplikaci nahoře klikněte na Origin a zvolte možnost Redeem product code
      7. zadejte klíč do okna které se Vám otevře
      8. potvrďte
      9. hru naleznete v herní knihovně, odkud ji nainstalujete
      10. užijte si hraní :)


    • Ivana Pecnová

      21. února 2019 - Ivana Pecnová

      Zkusila jsem to podle toho návodu co jste mi poslaly ale když jsem tam zadávala ten klíč tak mi to tam napsalo: Kód produktu, který jste zadali, není platný. Zadejte kód znovu. tak tet nevím co s tím .


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.