Poradna The Sims 3

Autor: | Vloženo: 25.08.2013 000 16:00 | Témata: Poradna The Sims 3

Nejede mi registrační kód.

Dobrý den,
zakoupila jsem si original The sims 3 a registrační kód který jsem zapsala při instalaci mi byl odepřen. Opravdu nevím co to má být, když jsem si koupila originální hru v obchodě. A ostatní z kódy z netu mi nejedou. Při reklamaci mi řekli ať napíši na stránku www.help.ea.com/cz . Proto se chci zeptat ještě Vás zda je možné, že bych dostala nový kód, nebo mám mám jít hru do obchodu vrátit.

Děkuji za brzkou opověď

  • Anonymní uživatel

    Anonymní uživatel

    26. srpna 2013

    tezko vam tu hru vemou, kdyz je tam predpoklad ze ten klic byl pouzit... nikoho neukecate ze nebyl ... jedina moznost je podpora EA..

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (1)
  • GameExpres

    GameExpres

    26. srpna 2013

    Hru sice můžete reklamovat i přímo v obchodě, kde jste ji zakoupila, to je však hodně krokolmné, vzhledem k tomu, že je potřeba přístup k Origin účtu, je proto vždy lepší a rychlejší vyřešit situaci přímo s podporou EA.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (1)

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.