Poradna Battlefield 3

Autor: Jaronek Rezbar Woodcurver | Vloženo: 22.02.2015 000 18:55 | Témata: Poradna Battlefield 3

Jaronek Rezbar Woodcurver

Jaronek Rezbar Woodcurver

Problém s uplatněním kódu.

Napoprvé se mi nepodařilo uplatnit kód./ V Originu, nedostal jsem se ani do knihovny./ Potom mi jen píše :kod už byl použit. Znamená to že mám jednu šanci a šmytec? V jejich help mi nabízí že mi zavolají, jenže při mojí angličtině problém. Už nechtějí ani komunikovat se zákazníkem písemně.
Je stahovací varianta riskantní? Díky?

  • Fangovich

    Fangovich

    22. února 2015

    Zeptejte se prodejce, s ním už to snad půjde vyřídit.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • GameExpres

    GameExpres

    23. února 2015

    Ano, správný kód můžete zadat pouze jednou, jakmile jej jednou úspěšně zadáte, hra bude navázána na účet, ve kterém jste klíč úspěšně zadal. Pokud ji tedy pak chcete hrát, musíte se přihlásit právě k tomuto účtu.

    Pokud se kód uplatnit nepodaří - např. jej zadáte chybně, tak samozřejmě máte možnost jej zadat znovu - správně.

    Obraťte se případně na technickou podporu EA tel: 228 880 676.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Jaronek Rezbar Woodcurver

      23. února 2015 - Jaronek Rezbar Woodcurver

      Zajímavá je odpověď prodejce ,/SuperGamer/ Poprvé jsem jim napsal co s tím, odpověď : to musíte s EA. V domění že by mi pomohl ten co prodává jsem jim napsal zrušení smlouvy do 14 dní, bez udání důvodu. Myslel jsem to jako šťouchnutí , nechal bych si ji. Odepsali že NE. A nic víc, nezájem. NEKUPUJTE U SUPER GAMER. Jinak Origin je v pohodě v češtině. Jsem zvyklý komunikovat e-mailem a překladat. /Magix/ díky za telefon zkusím. Jaroněk


    • Jaronek Rezbar Woodcurver

      23. února 2015 - Jaronek Rezbar Woodcurver

      V tom Originu je to tak že stáhnete program do knihovny, a odtud ho můžete zřejmě potom znovu stahovat v případě problému.


    • GameExpres

      24. února 2015 - GameExpres

      S aktivací u EA (Originu) ale skutečně nikdo jiný než EA pomoci nemůže. Ano, obchodník může problém vyřešit jako reklamaci, tj. zanesete/zašlete mu zpět krabičku s klíčem a on ji přepošle do EA, ale jediný, kdo vidí zda/kdy byl kód použit, případně na jaký účet je navázán, nebo může případně hru sám na Vašem účtu aktivovat, je EA. Je proto praktičtější řešit věc s EA přímo.
      Byť se hry "prodávají" jako krabičky s instalačním médiem, jde ve skutečnosti o licenci - právo k užití autorského díla.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.